reklama

Neslávne výroky slávnych

O celebritách a známych osobnostiach toho vieme vďaka médiám pomerne dosť. Bohužiaľ, najmä vďaka tým bulvárnym. Vieme, ako sa správajú, ako žijú, a hlavne koľko majú nemanželských detí. Mne však takéto informácie nestačia a ani nie sú pre mňa veľmi dôležité. Chcel by som sa o osobnostiach dozvedieť viac. To ako sa správajú, čo hovoria, v situáciách a na miestach, kde ich nezachytia dokonca ani paparazzi. Preto som sa uchýlil k jedinej možnosti, ako na to prísť: vytočil som audiotextové číslo veštice Teodory, žene s telepatickými schopnosťami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Prvý výrok ako jediný zaznel aj na verejnosti, ale keďže sa mi páči, udelil som mu výnimku a pridal do zoznamu:

Fakty sú krajšie ako sny - Marcel Merčiak, športový komentátor povedal po postupe Slovenska na MS vo futbale

A teraz nové výroky, ktoré na verejnosti ešte neodzneli:

Dovtedy sa chodí skrčahom po vodu, kým v ňom voda nezamrzne - (Ronald Amundsen na Južnom póle, dve hodiny pred tým, ako zomrel od smädu)

Nepýtaj sa, čo môže krajina urobiť pre teba, ale čo môže urobiť krajina pre našich sponzorov (politické strany)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je to obrovský krok pre človeka, nie veľmi dôležitý pre ľudstvo (Mike Powell potom, čo prekonal svetový rekord v skoku do diaľky)

Idem za tou starou urvou (Ivan Gašparovič tesne pred tým, ako privítal kráľovnú Alžbetu II. na návšteve Slovenska z Veľkej Británie)

Ohýbaj ma tatko, pokiaľ som ja Janko, keď raz budem Jano, roznesiem v médiách, že týraš maloletých (Michael Jackson)

Annie, are you oki? (spieva Michael Jackson v Smooth Criminal, potom, čo dostal facku od Belousovovej)

Pery ponorené do piva sú nadľahčované slastným pocitom majiteľa, ktorý sa rovná objemu tekutiny cez hrdlo preliatej (Archimedes večer v krčme, keď oslavoval vynález Archimedovho zákona)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Fakty nie sú krajšie ako sny (Fredy Kruger)

Najdlhší výrok je od poslanca Vinca Lukáča. Teodora zachytila signál jeho aury vo chvíli, keď si spieval pri holení. Vďaka tomu vieme, čím si Vinco ráno zlepšuje náladu. Vlastne to ani nie je výrok, ale celá pesnička. Možno by s ňou mohol súťažiť aj v relácii Repete, keď ju teraz znova vysielajú. Nuž, vypočujte si ju:

Mal som auto, mal som motorku,

dobrý džob som našiel v Prešporku,

členom vlády podarilo sa mi stať.

Mal som autá, mal som motorky,

s mafiou som hrával piškvorky

každý by sa chcel tak mať

Dnes:

Nemám auto, nemám výplatu,

mafiu som zaprel, zo žartu

teraz na mňa chystá vendetu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vráť sa, starý život, óóó, len sa vráť!

To boli všetky výroky, ktorý sa mi od Teodory podarilo získať. Ak sa jej chcete spýtať na niečo iné ako sú slávne osobnosti, kľudne jej zavolajte. Len vás musím upozorniť, že jej telefónne číslo je audiotextové. Ak neprevoláte celú svoju výplatu, určite vám vyveští šťastnú budúcnosť.

Tomáš Teicher

Tomáš Teicher

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Aktivista, člen Komisie mestského zastupiteľstva v Banskej Bystrici pre modernú samosprávu (komisia sa zmariava na oblasť IT a transparentnosť) Zoznam autorových rubrík:  FikciaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu