reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Teicher

Tomáš Teicher

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Aktivista, člen Komisie mestského zastupiteľstva v Banskej Bystrici pre modernú samosprávu (komisia sa zmariava na oblasť IT a transparentnosť) Zoznam autorových rubrík:  FikciaSúkromnéNezaradené

reklama

Fikcia

Koaličná rada live - minúta po minúte

Tomáš Teicher

Koaličná rada live - minúta po minúte

Dnes poobede opäť zasadala koaličná rada. Podarilo sa nám prepašovať do miesta rokovania a odpočuť, čo sa na nej odohrávalo. Sledujte naše správy, priebeh schôdze aktualizujeme každú minútu.

  • 3. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 699x
  • 7
Nová spoločenská hra Euroval Monopoly

Tomáš Teicher

Nová spoločenská hra Euroval Monopoly

Na trhu spoločneských stolových hier sa objavila nová spoločenská hra. Volá sa Euroval monopoly. Je určená všetkým hráčom od 5 do 50 rokov, ktorým sa páči myšlienka záchrany eura založením Eurovalu.

  • 5. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 306x
  • 4
Ako som odpočúval papalášov

Tomáš Teicher

Ako som odpočúval papalášov

Politici si v telefonických rozhovoroch nedávajú pozor, kto ich počúva. Pozrite sa, aké rozhovory sa mi podarilo zachytit:)

  • 2. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 298x
  • 15
Neslávne výroky slávnych

Tomáš Teicher

Neslávne výroky slávnych

O celebritách a známych osobnostiach toho vieme vďaka médiám pomerne dosť. Bohužiaľ, najmä vďaka tým bulvárnym. Vieme, ako sa správajú, ako žijú, a hlavne koľko majú nemanželských detí. Mne však takéto informácie nestačia a ani nie sú pre mňa veľmi dôležité. Chcel by som sa o osobnostiach dozvedieť viac. To ako sa správajú, čo hovoria, v situáciách a na miestach, kde ich nezachytia dokonca ani paparazzi. Preto som sa uchýlil k jedinej možnosti, ako na to prísť: vytočil som audiotextové číslo veštice Teodory, žene s telepatickými schopnosťami.

  • 29. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 560x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu